تبلیغات
مطالب اینترنتی - کاهش وزن را با این خوراکی‌های ارزان قیمت تجربه کنید!

کاهش وزن را با این خوراکی‌های ارزان قیمت تجربه کنید!

نویسنده : نویسنده پنجشنبه 2 آذر 1396 06:14 ب.ظ  •   


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از عصرایران، اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن به معنای آن نیست که باید پول زیادی را صرف عضویت در یک باشگاه ورزشی یا خرید مکمل های گران قیمت کنید. یکی از بهترین روش ها برای زیر کنترل نگه داشتن وزن از طریق رژیم غذایی است. با ایجاد تغییر در مواد غذایی مصرفی و چگونگی غذا خوردن می توانید وزن خود را کاهش دهید.

یک رژیم غذایی مخصوص کاهش وزن می تواند با هر بودجه ای سازگار شود. مواد غذایی سالم فوق العاده ای وجود دارند که می توانید با توجه به بودجه خود خریداری کنید. بر همین اساس، مقرون به صرفه بودن به معنای آن نیست که از عطر و طعمی خوب بهره نبرید.

کاهش وزن وظیفه آسانی نیست، اما آشنایی با مواد غذایی که در این مسیر به شما کمک می کنند، ایده خوبی است. در ادامه با برخی از بهترین مواد غذایی مقرون به صرفه برای کمک به کاهش وزن بیشتر آشنا می شویم.

جو دوسر

هنگامی که موضوع کاهش وزن مطرح می شود، یک صبحانه سالم گزینه ای کلیدی است. یکی از بهترین مواد غذایی که می توانید برای این وعده غذایی انتخاب کنید، جو دوسر است.

جو دوسر منبع خوبی برای فیبر محلول است که می تواند احساس سیری را برای مدت زمان طولانی‌تری در شما حفظ کرده و دردهای گرسنگی را تا وعده غذایی بعدی زیر کنترل نگه دارد.

همچنین، مصرف روزانه یک کاسه جو دوسر می تواند به سلامت متابولیک شما کمک کند. نتایج یک مطالعه که در سال 2016 در نشریه Nutrients منتشر شد، نشان داد که مصرف کوتاه مدت و بلند مدت جو دوسر اثرات چشمگیری بر کنترل قند خون بالا، کاهش چربی های خون و کاهش وزن دارد.

زمانی که جو دوسر مصرف می کنید، از افزودن شکر پرهیز کنید. به جای شکر می توانید از استویا، عسل یا ادویه هایی مانند دارچین برای بهبود عطر و طعم استفاده کنید. همچنین، می توانید مغزهای خوراکی و میوه ها را به وعده جو دوسر خود اضافه کنید.

ماست یونانی

یکی دیگر از گزینه های خوبی که برای کاهش وزن می توانید مد نظر قرار دهید، ماست یونانی است. این ماست حاوی باکتری های پروبیوتیک است، که می توانند عملکرد روده را بهبود ببخشند و این شرایط در برابر التهاب و مقاومت به لپتین، محرک هورمونی اصلی چاقی، از شما محافظت می کند.

محتوای بالای پروتئین در ماست نیز به احساس سیری بلند مدت و مهار گرسنگی به واسطه پایدار نگه داشتن سطوح قند خون کمک می کند.

همچنین، محتوای بالای کلسیم موجود در ماست یونانی از فرآیند کاهش وزن به واسطه کمک به چربی سوزی بیشتر پشتیبانی می کند.

پاپ کورن هواپز شده

اگر به مصرف پاپ کورن علاقمند هستید، به جای نمونه های تجاری حاوی نمک یا کره و پنیر، پاپ کورن هواپز شده در خانه را امتحان کنید و آن را با ادویه ها مختلف ترکیب کنید. این گزینه نه تنها ارزان‌تر است، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند.

یک فنجان پاپ کورن ساده هواپز شده حاوی کالری بسیار کمی است و از مقدار فیبر خوبی سود می برد، که می تواند احساس سیری را برای مدت زمانی طولانی‌تر در شما حفظ کند. پاپ کورن هواپز شده حاوی مقادیر اندک از ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، ویتامین A، فسفر، روی، منگنز، آهن و مس است.

هر زمان که احساس گرسنگی می کنید می توانید مقداری پاپ کورن هواپز شده را مصرف کنید و احساس سیری را بدون افزودن مقادیر زیاد کالری حفظ کنید.

گریپ فروت

گریپ فروت یکی از میوه هایی است که می توانید برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود جای دهید. گریپ فروت سرشار از ویتامین C، فیبر و آب است که به کاهش وزن کمک می کنند. ویتامین C اثر مستقیم بر سوخت و ساز دارد، که برای چربی سوزی اهمیت دارد.

گریپ فروت کالری کمی دارد و می تواند به احساس سیری در بلند مدت کمک کند. افزون بر این، این میوه سرشار از ویتامین های A، B6، پتاسیم، فولات، تیامین، کلسیم، آهن، مس، فسفر و منیزیم است.

سیب

مصرف روزانه سیب نه تنها می تواند از مراجعه شما به پزشک پیشگیری کند، بلکه در کنترل وزن بدن نیز می تواند نقش داشته باشد.

جدا از محتوای کالری کم، سیب سرشار از فیبر است، که به معنای احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر و پیشگیری از پرخوری است. افزون بر این، آنتی اکسیدان های موجود در سیب ممکن است سوخت و ساز شما را تقویت کنند، که برای خلاص شدن از شر چربی ذخیره شده در بدن اهمیت دارد.

همچنین، سیب حاوی مواد مغذی مهمی از جمله ویتامین C، ویتامین های B، کلسیم، پتاسیم و فسفر و فاقد چربی یا کلسترول است.

هر زمان که بین وعده های غذایی خود احساس گرسنگی می کنید می توانید با مصرف یک عدد سیب گرسنگی خود را کنترل کنید. از آنجایی که بیشترین میزان مواد مغذی سیب در پوست این میوه است، در صورت امکان میوه را به همراه پوست مصرف کنید.

چای سبز

اگر به نوشیدن قهوه عادت دارید و قصد دارید وزن خود را کاهش دهید، زمان آن فرا رسیده است تا این عادت خود را ترک کرده و نوشیدن چای سبز را جایگزین آن کنید. چای سبز گزینه ای به مراتب سالم‌تر از قهوه محسوب می شود و حتی از کاهش وزن نیز پشتیبانی می کند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها است، که به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کنند. همچنین، کاتچین های موجود در چای سبز ذخیره چربی شکمی را مهار کرده و به کاهش وزن سریع کمک می کنند.

اسفناج

اسفناج یکی از سبزیجات مقرون به صرفه ای است که می توانید برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود جای دهید. این سبزی سبز برگ از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

اسفناج از محتوای کالری و کربوهیدارت کم برخوردار بوده و حاوی مواد مغذی و فیبر برای ایجاد احساس سیری در انسان است. اسفناج می تواند حجم وعده های غذایی شما را بدون افزایش کالری بیشتر سازد.

کلسیم موجود در اسفناج نیز به فرآیند چربی سوزی کمک می کند.

اسفناج را می توانید به روش های مختلف مانند استفاده در سالاد، آب میوه، آب سبزیجات، اسموتی های سبز یا سوپ به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

حبوبات

حبوبات مواد غذایی سالمی هستند که می توانید به مقدار زیاد خریداری کرده و در رژیم غذایی روزانه خود از آنها استفاده کنید.

حبوبات سرشار از فیبر و پروتئین هستند. به عنوان مثال، یک کاسه لوبیای پخته می تواند شما را برای مدت زمانی طولانی سیر نگه دارد. همچنین، آنها دارای چربی کم یا بدون چربی و فاقد کلسترول هستند.

حبوبات از محتوای بالای آهن، منیزیم، پتاسیم و فولات نیز سود می برند. این مواد غذایی از شاخص گلیسمی پایین برخوردار هستند، که به معنای آن است کربوهیدات های موجود در آنها به طور قابل توجهی سطوح قند خون را افزایش نمی دهند.

پنیر کاتیج

پنیر کاتیج دارای مزه ای شیرین و تازه است و همانند محصولات لبنی دیگر از محتوای بالای پروتئین سود می برد، که به کسب احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر کمک می کند. محتوای بالای کلسیم نیز به فرآیند چربی سوزی کمک می کند.

افزون بر این، پنیر کاتیج حاوی ویتامین A، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سلنیم و روی است.

هویج

هویج یک ماده غذایی خوب برای حفظ سلامت چشم ها محسوب می شود، اما آن را می توانید برای کمک به کاهش وزن نیز در رژیم غذایی خود جای دهید.

به واسطه محتوای بالای فیبر و آب، هویج می تواند احساس سیری را تقویت کرده و از مصرف کالری اضافی جلوگیری کند.

هویج منبع خوبی برای بتا-کاروتن، ویتامین K، پتاسیم و آنتی اکسیدان نیز است.

شما می توانید از هویج به عنوان یک میان وعده سالم بین وعده های غذایی اصلی خود استفاده کنید.



لینک منبع

مطلب کاهش وزن را با این خوراکی‌های ارزان قیمت تجربه کنید! در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :کاهش وزن را با این خوراکی‌های ارزان قیمت تجربه کنید!
http://mofidestan.ir/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%a7%da%a9%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c/

آخرین ویرایش: - -

چهارشنبه 30 مرداد 1398 01:31 ق.ظ
thank you a good deal this web site is actually official as well as
laid-back
سه شنبه 29 مرداد 1398 12:41 ق.ظ
We're having coffee at Nylon Coffee Roasters on Everton Park in Singapore.
I'm having black coffee, he's which has a cappuccino. He is handsome.

Brown hair slicked back, glasses that suited his face, hazel
eyes and the most beautiful lips I've seen. He or she is well developed, with incredible arms and also a chest that shines within this sweater.
We're standing ahead of each other speaking about our everyday
life, what we want for future years, what we're
trying to find on another person. He starts telling me that he's got been rejected lots of times.


‘Why Andrew? You're so handsome. I'd never reject you ', I have faith that He smiles at me, biting his lip.


‘Oh, I don't know. Everything happens for an excuse right.
But tell me, can you reject me, does one Ana?' He
said.

‘No, how could I?' , I replied

"So, you would not mind if I kissed you today?' he explained as I get closer to him and kiss him.

‘Next occasion don't ask, accomplish it.' I reply.

‘I prefer the method that you think.' , he said.

Meanwhile, I start scrubbing my hindfoot in the leg, massaging it slowly. ‘So what can that suits you in ladies? And, Andrew, don't spare me the details.' I ask.

‘I enjoy determined women. Someone to know the things they want. A person who won't say yes even if I said yes. Someone who's not afraid of trying a new challenge,' he says. ‘I'm never afraid when attemping something totally new, especially in regards to making a new challenge in the bedroom ', I intimate ‘And I love females who are direct, who cut through the chase, like you merely did. Being
honest, it really is a huge turn on.
دوشنبه 28 مرداد 1398 09:26 ب.ظ
Hi there, I am Mallie Coggin. Montana invariably is my living place and i have exactly what I need here.
For years I've been working as a information systems officer nevertheless plan on changing this.
What Excellent doing should be to play baseball but Not able
to make it my profession really. He's been perfecting his
website for a few days now. Visit here: http://peniksen-pidennys-fi.eu/el-macho.html
دوشنبه 28 مرداد 1398 09:56 ق.ظ
Tawanna Magdaleno is what her husband loves to call her although
moment has come not her birth establish. Fishing is the hobby I will never stop doing.
Meter reading already been my profession for a long while and Do not think I'll change it anytime .
New York is her birth fit. Check out his website here:
http://paraagrandarelpenees.ovh/penigen-500.html
یکشنبه 27 مرداد 1398 09:42 ب.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching for
best restaurants in tooting
یکشنبه 27 مرداد 1398 06:57 ب.ظ
Tawanna Magdaleno is what her husband loves to call her although the not
her birth list. Meter reading may be my profession for
quantities of and I am think I'll change it anytime fast.

Fishing is the hobby I will never stop doing.
New York is her birth . Check out his website here: http://dimagrire-it.eu/
شنبه 26 مرداد 1398 05:41 ب.ظ
Hello dear visitor. I'm Jaime. To solve puzzles is
the hobby she'll never stop doing. Dispatching is what he does for money and undoubtedly not put it back anytime
in the future. For years I've been living in Montana
and my parents live close. See what's new on her website here:
http://gegen-falten.eu/loreal-Paris-Collagen+30.html
شنبه 26 مرداد 1398 02:06 ب.ظ
Appreciating the hard work you put into your website
and detailed information you present. It's
nice to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed
material. Wonderful read! I've saved your site
and I'm including your RSS feeds to my Google account.
جمعه 25 مرداد 1398 10:51 ق.ظ
Hi, Neat post. There is a problem with your web site in internet
explorer, could test this? IE nonetheless is the market leader
and a large component to other folks will leave out your wonderful writing because of
this problem.
جمعه 25 مرداد 1398 10:15 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this
board and I find It truly useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and aid others like you aided
me.
پنجشنبه 24 مرداد 1398 11:25 ب.ظ
,
پنجشنبه 24 مرداد 1398 11:08 ب.ظ
,
پنجشنبه 24 مرداد 1398 07:20 ب.ظ
,
پنجشنبه 24 مرداد 1398 01:24 ب.ظ
What's up, after reading this awesome article i am as well happy to share
my knowledge here with friends.
پنجشنبه 24 مرداد 1398 04:46 ق.ظ
First off I want to say wonderful blog! I had
a quick question in which I'd like to ask if you do not
mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head prior to writing.
I've had a difficult time clearing my mind in getting my ideas out
there. I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to
15 minutes tend to be lost just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Appreciate it!
چهارشنبه 23 مرداد 1398 01:48 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped
me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.
چهارشنبه 23 مرداد 1398 08:06 ق.ظ
I go to see everyday a few sites and blogs to read content, but this
blog provides feature based articles.
سه شنبه 22 مرداد 1398 05:20 ب.ظ
My family all the time say that I am killing my time here at net,
however I know I am getting knowledge everyday by reading thes good posts.
سه شنبه 22 مرداد 1398 07:43 ق.ظ
Your way of telling all in this article is really nice, all be able
to effortlessly be aware of it, Thanks a lot.
سه شنبه 22 مرداد 1398 07:32 ق.ظ
Hi, yeah this post is in fact fastidious
and I have learned lot of things from it about blogging.

thanks.
دوشنبه 21 مرداد 1398 08:46 ب.ظ
Hi, after reading this awesome paragraph i am as well cheerful
to share my know-how here with friends.
دوشنبه 21 مرداد 1398 02:58 ب.ظ
Pretty! This was a really wonderful post.
Thanks for supplying this information.
دوشنبه 21 مرداد 1398 12:18 ب.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to
say that I have really enjoyed surfing around your blog posts.
In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope
you write again soon!
دوشنبه 21 مرداد 1398 10:04 ق.ظ
Please let me know if you're looking for a article writer for your blog.
You have some really great posts and I believe I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load
off, I'd absolutely love to write some content for your blog
in exchange for a link back to mine. Please blast me an email if interested.

Thank you!
دوشنبه 21 مرداد 1398 08:50 ق.ظ
At this moment I am going away to do my breakfast,
once having my breakfast coming over again to read more news.
یکشنبه 20 مرداد 1398 02:47 ب.ظ
I'm gone to inform my little brother, that he should also
go to see this web site on regular basis to get updated from latest gossip.
شنبه 19 مرداد 1398 06:05 ب.ظ
This post gives clear idea in support of the new viewers
of blogging, that truly how to do blogging and site-building.
شنبه 19 مرداد 1398 10:38 ق.ظ
Helpful info. Lucky me I discovered your web site accidentally,
and I'm shocked why this twist of fate didn't took
place earlier! I bookmarked it.
جمعه 18 مرداد 1398 08:29 ب.ظ
Very good information. Lucky me I came across your blog by chance (stumbleupon).
I have saved it for later!
جمعه 18 مرداد 1398 12:46 ب.ظ
It's an amazing post in support of all the internet visitors; they will
obtain benefit from it I am sure.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نمایش نظرات 1 تا 30